دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

مشاوره در رازنامه

فهرست مشاورین
    سلام
    من حسابدار مجتمع فنی ماشین هستم (صافکاری ونقاشی ومیکانیکی وغیره )
    گزارش جریان وجوه نقد ماهیانه میخوام تهیه کنم فرم یا چیزی دارین که کمکم کنه
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی
    با سلام و عرض ارادت. برادر من از یک مجتمع تجاری که توسط شرکت تعاونی مسکن سازمان نظام پزشکی شهرستان ساخته شده است یک مغازه با سند شش دانگ ملکی با حق مشاعات خریده است. در حال حاضر حدود 70 درصد واحدها به
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    باسلام لطفا در صورتیکه مطالبی در خصوص ساختار و فرآیندهای مهندسی خرید دارید به بنده اطلاع دهید . ممنون و سپاسگزارم
    علی صفرزاده لطفی
    علی صفرزاده لطفی
    سلام وخسته نباشید نحوه ثبت صندوق قرض الحسنه که افراد خیر پولی به صندوق واریز وافرادی را جهت دریاف وام معرفی میکنند حال میخواهیم هم از مبلغ آن فرد خیر کم شود هم شخص وام گیرنده بدهکار چگونه ثبت بز
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    سلام و خسته نباشی پرسنل مجتمعی که من اونجا کار میکنم12 ساعت کار و 24 ساعت استراحت میکنند مثلا شنبه روزکار ،یکشنبه شبکار و دوشنبه استراحت میباشند حالا اگر یکی از پرسنل شنبه و یکشنبه را مرخصی بخواهد چط
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    سلام وقت بخیر یک سوال ایا سهام پایه یا اولیه پروژه کارخانه سیمان با سهامهایی که در بورس دادو ستد می شود فرق دارد تشکر
    سید مهدی حجازی
    سید مهدی حجازی
    با عرض سلام و تحیات فراوان بنده در یه کارخانه تولید خیار شور و ترشیجات حسابدارم فروش توسط کارخانه صورت نمی گیرد که کلا به شعبه فرستاده میشود در سیستم حسابداری کارخانه خرید مواد و هزینه ها و ... سند حس
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    با عرض سلام وتشکرازسایت به روز ومفیدتان میخواستم سوال کنم افزایش حقوق 18%درسال 91به کسانی که بیمه بیکاری باسقف حداقل دستمزدسال 90دریافت میکرده اند تعلق میگیردیاخیر؟
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    سلام در رابطه با خرید زمین یا ملک قولنامه مشاوراملاکی سند محکمی هست ؟ اگر نیست واس محکمی کار چکار کنم؟ راهنمایی بفرمایید و بگید موقع خرید ملک یا زمین چه چیزهایی از فروشنده بخوایم که بعدا ادعا ن
    سعید ربیعی مجد
    سعید ربیعی مجد
    سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه
    سعید ربیعی مجد
    سعید ربیعی مجد
    با سلام: آیا در سیستم حقوق و دستمزد و یا اصلاً در کل قانون کار عبارتی به نام اضافه کاری عادی داریم یا خیر و اگر جواب مثبت است تفاوت آن با اضافه کاری که ضریب 1/40 به آن تعلق می گیرد چیست ؟
    علی صفرزاده لطفی
    علی صفرزاده لطفی
    سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه
    سید مهدی منبتی
    سید مهدی منبتی
    سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه
    بابک نعمتی
    بابک نعمتی
    با سلام ضمن عرض خسته نباشید : اگر فردی با سابقه 12 سال بیمه تامین اجتماعی در سازمان خدمات درمانی پذیرفته شود آیا امکان انتقال سوابیق بیمه ای می باشد یه خیر لطفا توضیح بفرمایید
    علی صفرزاده لطفی
    علی صفرزاده لطفی
    با سلام میخواستم بدونم که چه مرجعی به حسابرسان نمره میدهد؟ واینکه میخواستم در رابطه با اهمیت حسابرسی از نظر فلسفی تحقیق کنم اما هیچ آشناییتی با این مساله و همچنین هیچ سایتی رو نمیدونم که بدونم تحقی
    سید مهدی حجازی
    سید مهدی حجازی
    سلام، اگر بخواهیم از محل اندوخته ی شرکت یک دارایی تحصیل نماییم به چه صورت باید در دفاتر حسابداری ثبت نماییم؟ ممنون میشم اگه به سوالم پاسخ بدید.
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    سلام ایا بازاری که راکد هست رونق پیدا می کنه؟ چه موفع؟ بعد اینکه کدوم سمت سرمایه گذاری کرد بهتره؟ راهکاری لطفا
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    باسلام 1-حسابهای کل و معینی که جهت گزارشگری آینده لازم است در شرکتهای بیمه باشد ، چیست؟ 2-چه نرم افزاری در شرکت بیمه (شعبه مرکزی)مناسب است ؟ 3-مقررات مالیاتی و مقررات بیمه درخصوص گزارشگری مالی
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    با سلام امکان دارد در مورد سیستم ثبت ادواری اطلاعات در یک شرکت تولیدی توضیح دهیید ؟باتشکر وسپاس فراوان
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    باسلام لطفامقررات مالیاتی و مقررات بیمه در خصوص گزارشگری مالی در شرکتهای بیمه را توضیح دهید؟ و نرم افزار پبشنهادی شما برای یک شرکت بیمه ای چیست ؟
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
نظر شما چیست
به نظر شما کدام سرمایه گذاری در سال 1392 سودآور خواهد بود؟



[ مشاهده نتایج | نظرسنجی ها ]

آراء: 708 | نظرات: 0

برگزیده رازنامه

نکاتی پیرامون قدرت مدیریت ارتباطات در سازمان

منبع: دنیای اقتصاد تاریخ انتشار: 1392-06-20
نویسنده: مترجم: فریبا ولیزاده
چکیده:

ارتباطات همواره برای شرکت‌های چندملیتی یک چالش به حساب آمده است. بوریس گرویزبرگ و مایکل سلیند، دلایل اهمیت به‌کارگیری اصول مکالمه چهره به چهره در ارتباطات سازمانی را مورد بررسی قرار داده‌اند.


نکاتی پیرامون قدرت مدیریت ارتباطات در سازمان


برقراری ارتباطات در شرکتی که اندازه کوچکی دارد، بسیار راحت است. ولی با بزرگ‌تر شدن شرکت این امر دشوارتر می‌شود. در این صورت، مدیریت استراتژیک با برخی مشکلات روبه‌رو می‌شود که احتمالا در بخش‌های دیگر سازمان قابل درک نیست.

ارتباط از پایین به بالا اهمیتی برابر با ارتباط از بالا به پایین دارد
بوریس گرویزبرگ، استاد دانشکده کسب‌وکار ‌هاروارد، می‌گوید: «در بیشتر موارد شما تیمی اجرایی در اختیار دارید که از استراتژی شرکت مطمئن است، اما با دقت در امور سازمان به این نتیجه می‌رسید که مدرکی جهت اثبات این اطمینان در دست نیست.» به این دلیل اغلب مدیران عامل به بررسی مجدد ساختار فرمان – کنترل می پردازند که بر اساس آن گروهی از افراد در حال ارسال دستورات از سطوح بالایی سلسله مراتب سازمانی هستند.
گرویزبرگ و مایکل سلیند در کتاب جدید خود با عنوان «چگونه رهبران مورد اعتماد از طریق برقراری ارتباط سازمان را قدرتمند می‌کنند؟» سعی داشته‌اند کاربرد اصول ارتباط چهره‌به‌چهره در شرکت‌های بین‌المللی مختلف را اثبات کنند و نشان دهند که چرا این رویکرد به خوبی سطوح پایین سازمان را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
گرویزبرگ بر این باور است که در محیط‌های اقتصادی که با عدم اطمینان همراه هستند، مدیریت ارشد قادر به شناسایی مسیر حرکت سازمان در سه سال آینده نیست، اما در عوض گروهی از کارکنان که همواره با مشتریان سازمان در ارتباط هستند از این توانایی برخوردار هستند. در این صورت، برقراری ارتباطات پایین به بالا نیز به نوبه خود اهمیت بسیاری دارد.  
نویسندگان در تلاش برای کسب تجربه مناسب از برقراری ارتباطات در سازمان، با مدیریت و مدیران عامل بیش از 100 شرکت مصاحبه کردند. سلیند می‌گوید: «مدیران‌عامل از آرزوی ترویج ارتباطات در سازمان صحبت می‌کنند. آنان به برقراری ارتباط با هر کسی که در نظر دارد کاری را برای پیشرفت سازمان انجام دهد، تمایل نشان می‌دهند.»
 در این کتاب به رویکردی جدید تحت عنوان «ارتباط سازمانی» اشاره شده است که در تمامی فرآیندهایی که یک شرکت از آن برای به جریان انداختن اطلاعات استفاده می‌کند، به‌کار گرفته می‌شود. در واقع این رویکرد به فرهنگی اطلاق می‌شود که بنا بر آن عمل برقراری ارتباط به الگویی شبیه الگوی برقراری ارتباط بین دو همکار و دوست شباهت دارد.

ویژگی‌های یک ارتباط سازمانی خوب
گرویزبرگ می‌گوید: «در این کتاب ارتباط سازمانی به چهار بخش تقسیم می‌شود که عبارتند از: صمیمت، تعامل، فراگیری و هدفمندی که هر یک به ویژگی خاصی از سازمان مربوط می‌شود. برای مثال: بعد صمیمیت با رهبری سازمانی، بعد تعامل با شبکه‌های موجود در سازمان، بعد فراگیری با محتوا و بعد هدفمندی با اهداف، چشم‌اندازها و استراتژی‌های جاری سازمان در ارتباط هستند.»
 به نظر او، صمیمیت نیازی به فراهم کردن مجاورت فیزیکی ندارد، این ویژگی برای شرکت‌های چندملیتی که در آن کارکنان هزاران کیلومتر از یکدیگر فاصله دارند غیرقابل استفاده است. در عوض، این ویژگی مستلزم صمیمیت روانی و عاطفی است. اعتماد، اعتبار، انتقال دیدگاه‌ها و نیز صرف زمانی برای شنیدن هر آنچه کارکنان برای گفتن دارند، از جمله این نیازها است.»
در این کتاب به مثال شرکت نفتی هندوستان اشاره شده که در قرن بیست و یکم تلاشی را برای توسعه رویکردی نوین آغاز کرد. این شرکت با برپایی دوره‌هایی با عنوان «کارگاه تصورات» کارکنان را دعوت کرد تا نظرات خود را با مدیریت در میان بگذارند. در این کارگاه‌ها حدود 20 نفر شرکت داشتند که برگزاری آن سه روز ادامه داشت. شرکت هندی نزدیک به 11000 کارمند در استخدام خود داشت، بنابراین برپایی این کارگاه‌ها برای همه کارمندان سال‌ها طول کشید. اما در پایان این فرآیند، همه کارکنان بر این باور بودند که چشم‌انداز سازمان چیزی متفاوت از دیدگاه تک تک آنان نیست.
مهم است که پس از رواج صمیمیت در سازمان، قادر به حفظ آن باشیم. به نظر سلیند، قضیه به سادگی گفت‌وگو فردی و گوش کردن فرد دیگر نیست، موضوع این است که کیفیت عمل گوش کردن، طرز فکر و روش سخن گفتن شما را تغییر می‌دهد که نشان می‌دهد در این میان نوعی فعل و انفعال صورت می‌گیرد. هر چه شرکت شما بزرگ‌تر می‌شود عمل به این نکته دشوارتر می‌شود.
فناوری‌های جدید و شبکه‌های اجتماعی نیز به شرکت‌های بزرگ جهانی کمک می‌کنند تا ا


کاربر گرامی اجازه مشاهده کامل مطلب را ندارید.جهت مشاهده مطالب می بایست عضو سایت شوید و یا در صورتیکه قبلا عضو شده اید با نام کاربری خود به سایت وارد شوید
ورود / ثبت نام


ارسال محتوا به دوستان نظرات خود را در رازنامه ثبت کنید                به اشتراک گذاری محتوا در فیسبوک به اشتراک گذاری محتوا در گوگل پلاس به اشتراک گذاری محتوا در لینکدین به اشتراک گذاری محتوا در توی تر

مشخصات ثبت اطلاعات

مدیریت رازنامه

مدیریت رازنامه

تاریخ ثبت:
1392/06/24
بروزرسانی:
1392/06/24
آخرین مشاهده:
1396/11/01

نظرات و پیشنهادات


تازه های رازنامه

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .