دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

مشاوره در رازنامه

فهرست مشاورین
    سلام
    من حسابدار مجتمع فنی ماشین هستم (صافکاری ونقاشی ومیکانیکی وغیره )
    گزارش جریان وجوه نقد ماهیانه میخوام تهیه کنم فرم یا چیزی دارین که کمکم کنه
    ممنون میشم راهنماییم کنید
    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی
    با سلام و عرض ارادت. برادر من از یک مجتمع تجاری که توسط شرکت تعاونی مسکن سازمان نظام پزشکی شهرستان ساخته شده است یک مغازه با سند شش دانگ ملکی با حق مشاعات خریده است. در حال حاضر حدود 70 درصد واحدها به
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    باسلام لطفا در صورتیکه مطالبی در خصوص ساختار و فرآیندهای مهندسی خرید دارید به بنده اطلاع دهید . ممنون و سپاسگزارم
    علی صفرزاده لطفی
    علی صفرزاده لطفی
    سلام وخسته نباشید نحوه ثبت صندوق قرض الحسنه که افراد خیر پولی به صندوق واریز وافرادی را جهت دریاف وام معرفی میکنند حال میخواهیم هم از مبلغ آن فرد خیر کم شود هم شخص وام گیرنده بدهکار چگونه ثبت بز
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    سلام و خسته نباشی پرسنل مجتمعی که من اونجا کار میکنم12 ساعت کار و 24 ساعت استراحت میکنند مثلا شنبه روزکار ،یکشنبه شبکار و دوشنبه استراحت میباشند حالا اگر یکی از پرسنل شنبه و یکشنبه را مرخصی بخواهد چط
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    سلام وقت بخیر یک سوال ایا سهام پایه یا اولیه پروژه کارخانه سیمان با سهامهایی که در بورس دادو ستد می شود فرق دارد تشکر
    سید مهدی حجازی
    سید مهدی حجازی
    با عرض سلام و تحیات فراوان بنده در یه کارخانه تولید خیار شور و ترشیجات حسابدارم فروش توسط کارخانه صورت نمی گیرد که کلا به شعبه فرستاده میشود در سیستم حسابداری کارخانه خرید مواد و هزینه ها و ... سند حس
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    با عرض سلام وتشکرازسایت به روز ومفیدتان میخواستم سوال کنم افزایش حقوق 18%درسال 91به کسانی که بیمه بیکاری باسقف حداقل دستمزدسال 90دریافت میکرده اند تعلق میگیردیاخیر؟
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    سلام در رابطه با خرید زمین یا ملک قولنامه مشاوراملاکی سند محکمی هست ؟ اگر نیست واس محکمی کار چکار کنم؟ راهنمایی بفرمایید و بگید موقع خرید ملک یا زمین چه چیزهایی از فروشنده بخوایم که بعدا ادعا ن
    سعید ربیعی مجد
    سعید ربیعی مجد
    سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه
    سعید ربیعی مجد
    سعید ربیعی مجد
    با سلام: آیا در سیستم حقوق و دستمزد و یا اصلاً در کل قانون کار عبارتی به نام اضافه کاری عادی داریم یا خیر و اگر جواب مثبت است تفاوت آن با اضافه کاری که ضریب 1/40 به آن تعلق می گیرد چیست ؟
    علی صفرزاده لطفی
    علی صفرزاده لطفی
    سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه
    سید مهدی منبتی
    سید مهدی منبتی
    سلام وقت بخیر اینحقیر مدیرپروژه مجتمع تجاری در شهرستان خرمشهر میباشم که در قبل از انقلاب و جنگ بیش از 70 سال سابقه بسیار درخشان تجاری و مرکزیت تجاری داشته و بعد از جنگ بصورت متروک رها شده و همانگونه
    بابک نعمتی
    بابک نعمتی
    با سلام ضمن عرض خسته نباشید : اگر فردی با سابقه 12 سال بیمه تامین اجتماعی در سازمان خدمات درمانی پذیرفته شود آیا امکان انتقال سوابیق بیمه ای می باشد یه خیر لطفا توضیح بفرمایید
    علی صفرزاده لطفی
    علی صفرزاده لطفی
    با سلام میخواستم بدونم که چه مرجعی به حسابرسان نمره میدهد؟ واینکه میخواستم در رابطه با اهمیت حسابرسی از نظر فلسفی تحقیق کنم اما هیچ آشناییتی با این مساله و همچنین هیچ سایتی رو نمیدونم که بدونم تحقی
    سید مهدی حجازی
    سید مهدی حجازی
    سلام، اگر بخواهیم از محل اندوخته ی شرکت یک دارایی تحصیل نماییم به چه صورت باید در دفاتر حسابداری ثبت نماییم؟ ممنون میشم اگه به سوالم پاسخ بدید.
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    سلام ایا بازاری که راکد هست رونق پیدا می کنه؟ چه موفع؟ بعد اینکه کدوم سمت سرمایه گذاری کرد بهتره؟ راهکاری لطفا
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    باسلام 1-حسابهای کل و معینی که جهت گزارشگری آینده لازم است در شرکتهای بیمه باشد ، چیست؟ 2-چه نرم افزاری در شرکت بیمه (شعبه مرکزی)مناسب است ؟ 3-مقررات مالیاتی و مقررات بیمه درخصوص گزارشگری مالی
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    با سلام امکان دارد در مورد سیستم ثبت ادواری اطلاعات در یک شرکت تولیدی توضیح دهیید ؟باتشکر وسپاس فراوان
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
    باسلام لطفامقررات مالیاتی و مقررات بیمه در خصوص گزارشگری مالی در شرکتهای بیمه را توضیح دهید؟ و نرم افزار پبشنهادی شما برای یک شرکت بیمه ای چیست ؟
    طیب عینی زاده
    طیب عینی زاده
نظر شما چیست
به نظر شما کدام سرمایه گذاری در سال 1392 سودآور خواهد بود؟



[ مشاهده نتایج | نظرسنجی ها ]

آراء: 708 | نظرات: 0

برگزیده رازنامه

شرکت خود را به سبک 212 درجه رهبری کنید

منبع: کتاب «سبک رهبری 212 درجه» تاریخ انتشار:
نویسنده: مترجم:
چکیده:

یک قانون ساده علمی می‌گوید در 211 درجه فارنهایت آب داغ است اما در 212 درجه در حال جوش است، تولید بخار می‌کند و این بخار است که می‌تواند یک لکوموتیو را به حرکت درآورد. این همه تمایز را فقط یک درجه ایجاد کرد. شما سازمانتان را چگونه رهبری می‌کنید؟


یک قانون ساده علمی می‌گوید در 211 درجه فارنهایت آب داغ است اما در 212 درجه در حال جوش است، تولید بخار می‌کند و این بخار است که می‌تواند یک لکوموتیو را به حرکت درآورد. این همه تمایز را فقط یک درجه ایجاد کرد.

 شما سازمانتان را چگونه رهبری می‌کنید؟ لکوموتیو را چگونه حرکت می‌دهید؟ آیا اصلا لکوموتیو شما حرکت می‌کند؟ اگر شما یک رهبر سازمانی خوب هستید، با ایجاد تمایز به اندازه یک درجه در سبک رهبری خود، می‌توانید یک رهبر عالی شوید. همین یک درجه تمایز در رهبری است که سازمان شما را متعالی می‌کند و در دریای پر تلاطم محیط کسب وکار امروز، به کسب‌وکار شما قدرت انعطاف می‌دهد و کسب‌وکار شما را در مسیر تحقق اهداف پیش می‌برد.

 

سبک رهبری 212 درجه به شما کمک می‌کند به عنوان یک رهبر سازمانی، رشد کنید و مهارت‌های رهبری خود را از موثر بودن به متمایز بودن تبدیل کنید، محیطی در کسب‌وکار خود خلق کنید که کیفیت و خلاقیت جزو روتین‌های کسب‌وکار شما شوند نه یک آرزو برای کسب‌وکارتان. رهبران در طول تاریخ سبک‌های متفاوتی را برای راندن کسب وکارهایشان به سمت مقصد داشته اند، سبک‌های اقتضایی، سبک آرمانی، دموکراتیک، پیشتازی، آمرانه و.....ده‌ها سبک دیگر؛ اما بدون تردید در تمامی کسب‌وکارها و شرکت‌های موفق جهانی، استیو جابزها، جک ولش‌ها و بیل گیتس‌هایی در صف مقدم جبهه موفقیت و به‌عنوان استراتژیست‌های اصلی حضور داشتند که یک درجه تمایز داشتند. تمایزی که لکوموتیو کسب‌وکارشان را حرکت داده و عامل ایجاد مزیت در میان رقبای 211 درجه‌ای شده است. این تمایز از چه جنسی است؟

 

10 قانون برای تبدیل شدن از یک رهبر خوب به یک رهبر عالی متمایز 212 درجه‌ای:

1- طوری شرکت و کارکنان خود را رهبری کنید که هم کارکنان و هم مشتریان شما بفهمند که قصد شما رهبری نیست، بلکه قصد شما ارائه خدمت به کارکنان و به مشتریان است و بس. پس تفکر شما به‌عنوان یک رهبر باید تفکر خدمت رسان باشد نه یک تفکر رهبری‌کننده و این تفکر ابتدا از مشتریان داخلی شما یعنی کارکنانتان باید شروع شود تا به بهترین شکل به مشتریان خارجی منتقل شود و مشتری شما را به‌عنوان یک حرفه‌ای قضاوت کند.

 

2- برنامه موفقیت و رضایت کارکنان را در اولویت موفقیت شرکت قرار دهید. اگر حسی غیر از این در کارکنان شما ایجاد شود متاسفانه مسیر حرکت شما درست نیست و در آخر با داشتن کارکنان ناراضی، شما مشتری راضی نخواهید داشت.

 

3- چشم‌انداز، ماموریت، اهداف کلان و استراتژی‌های تدوین شده را به صورت کاملا ساده برای کارکنان خود تشریح کنید. اشاعه الفاظ و جملات پیچیده، بزرگ و زیبا در میان کارکنان و در بدنه شرکت به هیچ عنوان اثربخش نیست پس سعی کنید آنها را به سادگی و به زبان خودشان در دسترس کارکنان قرار دهید تا مسیر حرکت شرکت به سادگی برای آنها مشخص شود.

 

4- شما به‌عنوان یک رهبر، الگوی رفتاری کارکنان هستید پس سعی کنید رفتار شما ارزش‌ها و فرهنگ سازمانی را حفظ و هم ارتقا دهد. دیگران شما را می‌بینند.

 

5- با کارکنان و مشتریان ارتباط موثر داشته باشید.

 

6- فضای کسب‌وکار خود را برای نوآوری چنان پرورش دهید که انگار نوآوری بخشی از سبک زندگی شرکت و کارکنان شما است نه یک فانتزی برای شرکت شما که جدای از فعالیت‌های اصلی شرکت به آن نگاه می‌شود، کارکنان شما باید نوآوری را فعالیت اصلی شرکت بدانند پس از نوآوری خیلی زیاد حمایت کنید.

 

7- خود را در قبال تعالی کارکنان و شرکت مسوول و متعهد بدانید. کارراهه شغلی و ایجاد تعادل بین کار و زندگی کارکنان شما تا حد زیادی بر عهده شماست آن را به خوبی برنامه‌ریزی و اجرا کنید، کارکنان این را درک می‌کنند و بهتر برای شرکت شما خلق ارزش خواهند کرد.

 

8- خود را در مورد نتایج تصمیم‌هایی که می‌گیرید مسوول بدانید. نتایج تصمیمی که شما به عنوان یک رهبر اتخاذ می‌کنید را نباید به فرد دیگر یا به کل سیستم نسبت دهید، مسوولیت تصمیم را قبول کنید تا کارکنان و مشتریان راضی داشته باشید.

 

9- فعالیت‌ها را براساس استراتژی‌های شرکت و اهداف کلان اولویت‌بندی کنید و مدام نتایج عملکردی را اندازه‌گیری کنید، دوباره برنامه‌ریزی و ا جرا کنید تا مسیر رسیدن به هدف گم نشود. نگذارید منابع شما صرف فعالیت‌های بیهوده بدون هدف و غیراستراتژیک شود.

 

10- احساسات و عواطف خود، کارکنان و مشتریانتان را به درستی مدیریت کنید. محصول یا خدمت شما به مشتری هر چقدر هم با کیفیت باشد تنها بخشی از برند شما را تشکیل می‌دهد، قسمت مهم برند شما را ارتباطات یکپارچه شما با مشتری و همچنین مشتریان داخلی یا همان کارکنان شما تشکیل می‌دهد، اگر بهترین محصول را هم ارائه کنید و برخورد کارکنان شما با مشتری در لحظه مواجهه یا شکایت مشتری از شما نامناسب باشد همه چیز از دست خواهد رفت.



ارسال محتوا به دوستان نظرات خود را در رازنامه ثبت کنید                به اشتراک گذاری محتوا در فیسبوک به اشتراک گذاری محتوا در گوگل پلاس به اشتراک گذاری محتوا در لینکدین به اشتراک گذاری محتوا در توی تر

مشخصات ثبت اطلاعات

معصومه فرخی

معصومه فرخی

تاریخ ثبت:
1394/07/01
بروزرسانی:
1394/07/01
آخرین مشاهده:
1396/11/02
پرسش از مشاور

نظرات و پیشنهادات


تازه های رازنامه

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .