دریافت آخرین اطلاعات رازنامه
با ثبت پست الکترونیکی خود و یا دوستان خود همیشه از آخرین اطلاعات سایت آگاه شوید.

دریافت آخرین اطلاعات رازنامه

مشاوره در رازنامه

فهرست مشاورین
    سلام pvif به چه معنیه لطفا توضیح بدید؟
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    باسلام احتراما یکی از کارکنان ما که شرکت هستیم ازیکم شهریور رفته سربازی ومجدد بعد سربازی برمیگرده شرکت حالا سنوات و عیدی وپاداش 96 و مانده مرخصی ایشان را چه وقتی پرداخت کنیم صحیح تر است . عیدی وپادا
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    با سلام خسته نباشید الان درحال حاظر حسابدار یه شرکت هستم که مدیر آمیخواهد شراکت جدیدی راه اندازی کند که در برج 12از 3حساب بانکی به طور مشترک استفاده کرده برای تفکیک این 3حساب نیاز به کمک دارم وهمین طو
    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی
    اطلاعات برای محاسبه سود برای دفتر پخش کالا که هیچ دپو کالایی ندارد میخواستم
    شاهین احمدی
    شاهین احمدی
    سلام. من سوال دارم. میشه از یه بانک وام گرفت و تو یه بانک دیگه گذاشت؟ اینکار سقف داره؟ و اینکه شما در مورد شرایط وام در بانک های مختلف اطلاع دارین که سوال بپرسم یا نه؟ ممنون
    رضا محمودی سفیدگر
    رضا محمودی سفیدگر
    باسلام وادب من رزمنده هستم و دارای 13 ماه سابقه جبهه بیمه تامین اجتماعی و عکاس خبرنگار هستم000 اگر ممکنه بفرمایید که چه مزایای شغلی اداری به من تعلق میگیرد بسیاربسیارمتشکرم
    مازیار نخکوب
    مازیار نخکوب
    سلام میخواستم بدونم ارزش فعلی(pvif) چیه و به چه معنی و در کل توضیح بدهید لطفا؟
    احمد نورمحمدی
    احمد نورمحمدی
    سلام قانون برا کسی ک چک بالای صد میلیون داده در قبال خرید جنس. چه میگوید؟ ایا زندانی ندارد و برای فردی ک چک داده قسط بندی چند ساله میکنند؟
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    سلام خسته نباشید ممنون از پاسخ شما این قسمت جهت ورود میباشد در زمان پرداخت وام چه سندی بزنیم که از جاری کسر شود و شخص وام گیرنده نیز بدهکار شود تا بتواند در زمان پرداخت اقساط به جاری اضافه شود اگر
    رضا محمودی سفیدگر
    رضا محمودی سفیدگر
    سلام در بحث واردات یک جنس خاص مثلا پوشاک و لباس مردانه به طور کلی مشتری به کیفیت بیشتر فکر میکنه یا ارزانی جنس؟ و به طور کلی چه جور مشتری رو بیشتر جذب کنیم؟ با ارزان دادن جنس یا کیفیت یا ... ؟
    سید علیرضا هاشمی نکو
    سید علیرضا هاشمی نکو
    سلام وخسته نباشید نحوه ثبت صندوق قرض الحسنه که افراد خیر پولی به صندوق واریز وافرادی را جهت دریاف وام معرفی میکنند حال میخواهیم هم از مبلغ آن فرد خیر کم شود هم شخص وام گیرنده بدهکار چگونه ثبت بز
    رضا محمودی سفیدگر
    رضا محمودی سفیدگر
    سلام . من‌ کار خرید و فروش ملک‌‌و خودرو میکنم . جدیدا خودرو و زمینی به شخصی دادم . و از صد میلیون ، ده میلیون نقد گرفتم. بقیش چک‌و سفته دارم ازش . ایا با شکایت میشود پول رو پس گرفت؟ ایا اگر را
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    باسلام من ماز مستمری بازماندگان پدر و مادرم کن فوت شده اند استفاده میکنم . د. در حال حاضر بابت بدهی ، قسمت اجراعیات شورای حل اختلاف به استناد مواد ۹۶ و۹۷ قانون محکومیت های مالی ، به تامین اجتماعی نامه
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    موسسه حقوقی و داوری نگاه عدالت نامدار
    سلام برای اینکه جنسی رو از جایی‌مثل کشور چین وارد کنیم باید تمام مبلغ انرا پرداخت کنیم ؟ بحث اعتماد وسطه. اونوقت اون جنس رو خودمون چه جوری و به کمک چه شرکتی ولرد کنیم ؟ بحث حمل و نقله؟
    حمید رضا تاج نسائی
    حمید رضا تاج نسائی
    سلام دفترچه تامین اجتماعی واس بیمارستان به چه کسانی میدن؟ از کجا اقدام کنم؟
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    سلام وخسته نباشید نحوه ثبت صندوق قرض الحسنه که افراد خیر پولی به صندوق واریز وافرادی را جهت دریاف وام معرفی میکنند حال میخواهیم هم از مبلغ آن فرد خیر کم شود هم شخص وام گیرنده بدهکار چگونه ثبت بز
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    با سلام در اظهار نامه سال 94 که امسال رسیدگی شده است به اشتباه پیش پرداخت اجاره دفتر در قسمت هزینه های اجاره وارد شده است با توجه به اینکه اظهارنامه سال 95 نیز بر همین مبنا ارسال شده است ممیز مالیات ب
    محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
    محمدرضا (فرزاد) جهانشاهلو
    با عرض سلام و خسته نباشید من از خرداد ۹۴ در مدرسه ای مشغول به کار بوده ام که از دی تا خرداد همان سال را از مرخصی زایمان استفاده کردم و از تیر ۹۵ دوباره مشغول به کار شده ام . اکنون مدیر مدرسه میخواهد ر
    تقی بیات
    تقی بیات
    سلام، برخی از مشاوران ارشد مالیاتی اظهار می دارند قانونی وجود دارد که شرکتها می توانند در ابندای هر سال شماره فاکتورهای خود را از یک شروع کنند(با توجه به قانون ارزش افزوده که صدور فاکتور و شماره رایا
    علیرضا سربی
    علیرضا سربی
    سلام گاهی در زندگی نامزدی مشکلی بین دختر و پسر پیش امده و دختر از پسر زده میشود. به هر دلیلی که پسر به دختر اهمیتی نمیدهد این دوران نامزدی به زندگی زیر یک سفف ختم‌نمیشود . شما از طلاق و پیامد هایش
    فریبا داداشلو
    فریبا داداشلو
نظر شما چیست
به نظر شما کدام سرمایه گذاری در سال 1392 سودآور خواهد بود؟



[ مشاهده نتایج | نظرسنجی ها ]

آراء: 707 | نظرات: 0

برگزیده رازنامه

سئو – ارتقاء سئو سایت و افزایش رتبه سایت- صفحه اول گوگل به آسانی بدست نمی آید

منبع: http://aradmobile.ir تاریخ انتشار:
نویسنده: مترجم: -
چکیده:

امیدواریم که با استفاده از این مطالب صفحه اول گوگل را تسخیر نمایید. فاکتور های سئو از نظر تعداد بیشتر از موارد زیر می باشد. اما بعضی از فاکتور ها واقعا جای تکرار نداره.مثلا درباره خود url صفحات میشه چند تا فاکتور نوشت.من کلش رو یک فاکتور حساب کردم .همه فاکتور هایی که در زیر می بینید، نسبت به هم خاصیت تضریبی دارند.یعنی روی هم تاثیر گذارند.لزوما به خاطر چند فاکتور مثبت ، قرار نیست، معجزه بشه و به خاطر چند فاکتور منفی هم سایتی افت نمی کنه.حاصل کل فاکتور ها در کنار هم، به علاوه فاکتور هایی که برای خود گوگل و موتور های جستجو محفوظ هست، در رتبه بندی نتایج گوگل و موتور های جستجو موثره.همچنین این فاکتور ها می تونن منفی و مثبت باشن.بدیهیه که معنی فاکتور “محتوای قوی صفحه” یعنی محتوای قوی اثر خوب داره و محتوای اسپم و ضعیف، اثر منفی یا خنثی داره.


با توجه به نظر شما عزیزان اطلاعات مفصل تری برای شما عزیزان تهیه نموده ایم ، امیدواریم که با استفاده از این مطالب صفحه اول گوگل را تسخیر نمایید. فاکتور های سئو از نظر تعداد بیشتر از موارد زیر می باشد. اما بعضی از فاکتور ها واقعا جای تکرار نداره.مثلا درباره خود url صفحات میشه چند تا فاکتور نوشت.من کلش رو یک فاکتور حساب کردم .همه فاکتور هایی که در زیر می بینید، نسبت به هم خاصیت تضریبی دارند.یعنی روی هم تاثیر گذارند.لزوما به خاطر چند فاکتور مثبت ، قرار نیست، معجزه بشه و به خاطر چند فاکتور منفی هم سایتی افت نمی کنه.حاصل کل فاکتور ها در کنار هم، به علاوه فاکتور هایی که برای خود گوگل و موتور های جستجو محفوظ هست، در رتبه بندی نتایج گوگل و موتور های جستجو موثره.همچنین این فاکتور ها می تونن منفی و مثبت باشن.بدیهیه که معنی فاکتور “محتوای قوی صفحه” یعنی محتوای قوی اثر خوب داره و محتوای اسپم و ضعیف، اثر منفی یا خنثی داره.

این فاکتور ها فقط مخصوص گوگل نیستند.اکثرشون برای همه موتور های جستجو صدق می کنه و اونهایی که برای گوگل هست مشخصه.مثلا فاکتور هایی که به الگوریتم خاصی از گوگل اشاره داره یا استفاده از محصولات گوگل مثل یوتیوب، مشخصه که مخصوص گوگل هست و برای شما کاملا بدیهی هست.

فاکتور های در سطح کل دامنه، فاکتور های بسیار بسیار مهمی هستند و در رتبه گرفتن تک تک صفحات سایت، تاثیر گذارند.این فاکتور ها، بخش اعظمی از فاکتور های سئو رو در بر می گیرن که عموما فراموش می شن .این فاکتور ها نقش پدر یا ضریب ویژه (سوپر ضریب!) رو برای سایر فاکتور های سئو دارند.اما متاسفانه اغلب فکر می کنند سئو یعنی، چهار تا تگ، تولید محتوا و بک لینک! یعنی بریم تگا رو درست کنیم، بک لینک بخریم یا انجمن ها و کامنت ها رو با لینکامون اسپم کنیم و محتوای دیگرانو بشینیم تغییر بدیمو ویرایش کنیم، میشه سئو!

بعضی ها وقتی سایت رو بررسی می کنند، می بینن، مثلا h1 نداره یا تگ عنوانش تیتر وار و خلاصه نیست یا حجم صفحاتش زیاده یا عکس هاش alt نداره، میگن سایت از نظر سئو مشکل داره و فکر می کنند با حل کردن مواردی که به چشمشون میاد، می تونن بهترین رتبه رو در نتایج گوگل بگیرن.اما اینطور نیست! بله بهتره که حجم صفحات پایین باشه.بهتره که h1 داشته باشید.بهتره که تگ عنوان کوتاه و بهینه باشه.اما صرف اینا قضاوت کردن درباره یک سایت اشتباست.ممکنه یک سایت، به واسطه بک لینک های طبیعی و قدرتمندش، خیلی چیزا رو هم رعایت نکنه، و در صدر نتایج باشه.(چرا محاسبات ما در سئو غلط از آب در می آید).

اما اگر هم سایتی بدون توجه به سئو، و این فاکتور ها، خیلی طبیعی شروع به تولید محتوا کنه و برندینگ و تبلیغات خوب و دراز مدتی داشته باشه و در پشت ذهنش این تفکر باشه که سئو چیه(!)، از نظر من از سئو خیلی بهتره.اینجا استثناست، و سئو اتفاقا خیلی سادست! اما خرجش خیلی خیلی بالاست!! عصر امروز در سطوح بالا، با توجه به چند ده برابر شدن رقابت ها، عصر سئو نکردن و برندینگ هست. سئو امروز یعنی سئو نکردن و برندینگ که باعث دوری صاحب سایت از کارهای اسپم و over optimization میشه و کاملا هم کلاه سفید هست و گوگل عاشق اینطور سایت هاست.اما همونطور که گفتم در سطوح بالا و ایده آلش. نه همیشه! نه برای کسی که با هزینه کم، میخواد در صدر نتایج قرار بگیره.منظور از هزینه کم هم ۲۰۰ هزار تومن نیست.بلکه بین یک میلیون تومن تا ۱۰ – ۱۵ میلیون تومن هست(بسته به رقابت).توصیه می کنم مطلب طرح تجاری وب سایت ها رو بخونید.

قبل از اینکه همه فاکتور های سئو رو با هم بررسی کنیم، لازمه که به چند سوال جواب بدم:

۱- ممکنه شما بپرسید، یه وبلاگ میشناسید که در موضوع رقابتی در صدر نتایج گوگل هست.یه وبلاگ، عموما از بهینه شدن برای خیلی از فاکتور ها محرومه و دسترسی های لازم رو نداره.پس چرا بالاست؟ دلیلش بقیه فاکتور ها هست.فاکتور های در سطح کل دامنه، شبکه های اجتماعی، فاکتور های مرتبط با بک لینک، و رفتار کاربر هست.

۲- شاید بپرسید، یه سایت چت روم یا سایت شارژ یا نیازمندی رو چطوری میشه سئو کرد.اینا که نه میشه رو محتواشون کار کرد نه به روز میشن نه میشه کدهاشو دستکاری کرد(شارژ و چت) و اونطوریه که بشه فاکتور های مرتبط با راحتی و رضایت کاربر رو براش در نظر گرفت! خب خودتون فکر کنید! چی می مونه؟ فقط با فاکتور های مرتبط با سطح کل دامنه و فاکتور های مرتبط با بک لینک و سایر فاکتور هایی که در لیست آخر وجود داره به علاوه در نظر گرفتن رقابت بالای این موضوعات.

۳- شاید بپرسید، سایتی قوی از هر نظر رو میشناسید که یه سایت ضعیف تر، از نظر فاکتورهای سئو، همیشه بالای اون قرار داره.جواب اینجاست که بدون شک، شما همه فاکتور ها رو بررسی نکردید و اگر هم بررسی کردید، به همه فاکتور ها وزن یکسانی دادید.فاکتور هایی مثل تراست رنک، و طبیعی بودن بک لینک ها، وزن خیلی زیادی دارن.در عوض url مناسب یا تاریخ انقضای دامنه، وزن خیلی کمتری دارن.ضمن اینکه خیلی فاکتور ها هم برای موتور های جستجو محفوظه.علاوه بر این، خطا هم وجود داره.الگوریتم های گوگل و موتور های جستجو لزوما صد در صد درست نیستند.(پرستش گوگل رو بخونید)

۴- شاید شما برای سئوی سایت خودتون اقدام کردید و در خیلی از کلمات، رتبه خوبی گرفتید، اما به محض اینکه سراغ کلمات کلیدی دیگه رفتید، دیگه، خبری از موفقیت نبود.در عین حال هم همه چیز رو رعایت کردید.جواب اینجاست که شما رقابت رو فراموش کردید! قرار نیست سختی عبارت “فروش فلش مموری” با عبارت “خرید موبایل” یکی باشه! قرار نیست،رقابت عبارت “تور یزد” با عبارت “تور کیش” یا “تور ترکیه” یکی باشه! “دکوراسیون داخلی” هم رقابتش چند ده برابر بیشتر از عبارت “اجرای دکوراسیون داخلی” هست.رقابت کلمه “سئو” رو با رقابت عبارت “خدمات سئو” خودتون مقایسه کنید! هر چقدر سطوح رقابت بالا بره، سطح سئو حرفه ای تر میشه و کم کم، افراد معمولی سئو، کنار میرن، و حرفه ای ها، جای اونها رو می گیرن.حتما آموزش تشخیص رقابت کلمات کلیدی رو مطالعه کنید.نمی گم سئو کار، بلکه کسی که دید درستی درباره سئو داشته باشه، قبل از تعداد کلمات کلیدی، روی وزن و رقابت اونها تمرکز میکنه و رقابت رو بررسی می کنه.

۵- شاید شما سئوی یک یا چند(حتی چندین) سایت رو با موفقیت به اتمام رسوندید اما برای سایت های جدید، دیگه حرفی برای گفتن ندارید و می بینید، به اون راحتی قبل دیگه نمیشه سایتی رو بالا آورد یا روش هایی که بلد بودید، انگار از کار افتادن!برای بدست آوردن پاسخ، علاوه بر مطالعه این توضیحات که تا اینجا داده شد، و لیست فاکتور های زیر، حتما مقاله های “قوانین نانوشته گوگل” و “چرا محاسبات ما در سئو غلط از آب در می آید” رو بخونید.

با توجه به توضیحات بالا ، فاکتور های پایین که اکثرش هم بدیهی هست، رو مطالعه کنید و بیایید با هم تفکر حرفه ای تری رو درباره سئو داشته باشیم.سئو مطلق نیست!!!همه چیز به هم تنیده شده و وابستست.

فاکتور های در سطح کل دامنه :

۱- عمر دامنه

۲- وجود کلمه کلیدی در دامنه (به شدت ضعیف.تاثیر نام دامنه بر سئو را بخوانید).

۳- تاریخ انقضای دامنه (هر چه بیشتر بهتر)

۴- تاریخچه دامنه.دامنه هایی که مدام توسط دیگران خرید و فروش شده اند، از دید گوگل، کم ارزش می شوند.

۵- نام دامنه، عینا کلمه کلیدی اصلی سایت و عبارت جستجو شده باشد و تا جای ممکن کوتاه باشد و حروف اضافه نداشته باشد.(باز هم مرتبط با تاثیر نام دامنه در سئو)

۶- خصوصی یا عمومی بودن whois . بهتر است whois دامنه شما خصوصی نباشد.

۷-رتبه اعتماد یا تراست رنک (Trust Rank)

۸- پسوند دامنه (TLD) .دامنه های ir برای داخل ایران بهینه سازی شده اند و مثل این است که در وب مستر تولز، یک دامنه دات کام را روی کشور ایران، Target کرده باشید.در عین حال، رتبه گرفتن دامنه های هر کشور، برای رتبه گرفتن در کشور های دیگر، مشکل تر است.

۹ – Domain Authority – اعتبار دامنه

۱۰- محتوای سایت به صورت کلی و دست اول بودن آنها.شاید یک سایت ۱۰۰ هزار صفحه داشته باشد اما در هیچ کدام، حرف جدید یا مفیدی برای گفتن نداشته باشد.گوگل به طور کلی، همه صفحات و محتوای سایت را بررسی می کند و نتیجه می گیرد که هر سایتی، (درون صفحاتش) چقدر دارای محتوای مفید است.

۱۱- ساختار مناسب قالب و ساختار سایت.وقتی گوگل بتواند خیلی خوب، ساختار سایت شما را درک کند، بهتر می تواند بفهمد کجای سایت شما مربوط به چه چیزی است و در نتیجه بهتر می تواند برای رتبه بندی سایت شما، تصمیم بگیرد.

۱۲- میزان به روز بودن مطالب سایت.وقتی صفحه یا محتوای جدیدی در سایت شما درج می شود، گوگل متوجه پویا و فعال بودن سایت شما می شود و به صورت کلی، در سئوی همه صفحات، موثر است.این فاکتور، ارتباط مستقیمی با خاصیت Freshness گوگل دارد.

۱۳- سرعت بارگذاری مناسب سایت.با سرعت ping اشتباه نگیرید.

۱۴- تعداد صفحات سایت.در آموش url مناسب سئو، مفصلا درباره اینکه چطور، بتوانیم با بهینه سازی آدرس ها، تعداد صفحات را به شکلی طبیعی و اصولی، زیاد کنیم، صحبت کردیم.

۱۵- داشتن نقشه سایت برای موتور های جستجو. زیرا موجب مراجعه بیشتر خزنده ها به صفحات سایت می شود.در صورت نداشتن نقشه سایت، ممکن است خزنده ها خیلی دیرتر صفحات جدید را ایندکس کنند و مورد بررسی قرار دهند.

۱۶- پیج رنک گوگل دامنه.(صفحه اصلی سایت).

۱۷- Real Page Rank

۱۸- میزان ثبات و پایداری سایت و نداشتن قطعی و محل فیزیکی سرور .قطعی های کوتاه مدت، آسیبی به سئو وارد نمی کند.مکان سرور هم در کنار مکان بک لینک های سایت، و کشور جستجو کننده ها در رتبه بندی تاثیر گذار است.(تاثیر هاست و سرور بر سئو را بخوانید).

۱۹- داشتن پروتکل امن SSL یا همان HTTPS به خصوص برای سایت های فروشگاهی. این مورد اخیرا از فاکتور های مثبت رتبه بندی از نظر گوگل اعلام شده است.گوگل با این کار، وب مستران را تشویق به استفاده از HTTPS برای امن تر کردن دنیای وب کرده است.

۲۰- عناوین و متا تگ های تکراری در همه صفحات.

۲۱- محتوای تکراری در کل سایت و وجود دامنه پارک شده(ضرر پارک دامنه). وجود یک یا چند صفحه یا مطالب مشابه و تکراری، با چند url ، از فاکتور های منفی رتبه بندی به شمار می رود.

۲۲- وجود نقشه سایت برای کاربر. اینکه کاربر به واسطه لینک های بالای سایت، متوجه شود که در کجای سایت قرار دارد و چه گروه هایی در سایت وجود دارد.این مورد، یکی از استاندارد های UX است که با فاکتور های در سطح راحتی کاربر، گره خورده است.

۲۳- بهینه سازی بیش از حد (over optimization) در کل سایت.این فاکتور، از جمع فاکتور های در سطح صفحات، به دست می آید.

۲۴- اتصال سرویس های گوگل مثل یوتیوب، گوگل پلاس، وب مستر تولز و Analytics به وب سایت.

۲۵- سابقه قبلی سایت از نظر تخلف و پنالتی شدن.هر چقدر یک سایت، سابقه قبلی بدتری داشته باشد، دید گوگل به آن سایت، ریز بین تر و حساس تر و سخت گیر تر می شود.به این معنی که فاکتور های منفی، ممکن است برای چنین سایت هایی، ضریب بیشتری داشته باشد.این سایت ها سخت تر از سایر سایت ها می توانند، trust rank بهتر کسب کنند.

۲۶- عدم وجود تبلیغات سنگین و زیاد در بالای کل صفحات . (الگوریتم Top Heavy گوگل را مطالعه کنید).

۲۷- داشتن یا سابقه داشتن تبلیغاتی کلیکی گوگل (Google Adwords) – گوگل وقتی می بینید که سایتی کاملا قانونی در حال تبلیغات است و به خصوص اینکه سود این تبلیغات به جیب خودش(گوگل) می رود، به عنوان یک فاکتور مثبت به سایت نگاه می کند و غیر مستقیم در افزایش تراست رنک، موثر است.گوگل سالها پیش، تاثیر داشتن adwords را در نتایج گوگل به خصوص با کلمات کلیدی تنظیم شده در adwords تایید کرده بود.اما چند سالی است، که گفته است، دیگر در نتایج اثر ندارد.اما واقعیت چیزی غیر از گفته گوگل است که برای شما توضیح دادم.

فاکتور های رتبه بندی در سطح صفحات و محتوا (Content و On Page SEO)

۱- محتوای صفحه و کیفیت آن.کیفیت به معنی کپی نبودن، طرفدار داشتن، مفید و جدید بودن و بدون غلط نگارشی است.

۲- به روز رسانی صفحه.تاریخ به روز شدن صفحه، در رتبه بندی تاثیر گذار است.

۳- وجود کلمات کلیدی در تگ عنوان. البته به طور طبیعی (آموزش بهینه سازی عنوان صفحات)

۴- شروع شدن تگ عنوان با کلمه کلیدی

۵- وجود کلمه کلیدی در تگ H1 ، H2 و H3 (تگ های Heading در سئو را مطالعه کنید)

۶- میزان تکرار شدن کلمه کلیدی اصلی صفحه در متن و در کل ، تراکم کلمات کلیدی.(با keyword stuffing اشتباه نگیرید).همانطور که در پست تراکم کلمات کلیدی گفتم، اکنون دیگر، درصد خاصی را به عنوان عددی استاندارد برای تراکم کلمات کلیدی نباید در نظر بگیرید.اما تکرار یک کلمه کلیدی اصلی، به شکلی که از سایر کلمات، متمایز شود، همچنان یکی از فاکتور های مهم on page است و من شخصا این فاکتور را، جزء تراکم کلمات کلیدی نمی دانم.

۷- وجود کلمات کلیدی در Meta Description (بهینه سازی Meta Description را مطالعه کنید)

۸- طولانی بودن محتوای صفحه به شرط بی کیفیت نبودن و مزرعه محتوا (Content Farm) نبودن.

۹- ترکیب مناسب متن و عنوان و Meta Description و کلمات کلیدی برای تشخیص سیستم LSI.اگر طبیعی بنویسید، خود به خود، ترکیب مناسبی خواهد شد.

۱۰- تکراری بودن محتوای صفحه با محتوای صفحه ای دیگر (Duplicate Content)

۱۱- سرعت بارگذاری صفحه

۱۲- میزان استفاده از Multi Media در صفحه

۱۳- استفاده از iframe برای نمایش محتوای صفحه. استفاده از iframe به خودی خود، فاکتور منفی نیست و برای نمایش برخی تبلیغات بنری و استفاده های این چنینی، هیچ مشکلی ندارد.اما اگر به وسیله iframe ، محتوا به کاربر نمایش داده شود، فاکتور منفی محسوب می شود.زیرا محتوای داخل iframe ، به خوبی توسط ربات ها، قابل بررسی نیست و بر فرض هم که باشد، نشان از محتوای کپی یا خودکار و بدون زحمت است.

۱۴- وجود alt و title برای تصاویر به کار رفته در صفحه . این مورد، بیشتر در افزایش رتبه


کاربر گرامی اجازه مشاهده کامل مطلب را ندارید.جهت مشاهده مطالب می بایست عضو سایت شوید و یا در صورتیکه قبلا عضو شده اید با نام کاربری خود به سایت وارد شوید
ورود / ثبت نام


ارسال محتوا به دوستان نظرات خود را در رازنامه ثبت کنید                به اشتراک گذاری محتوا در فیسبوک به اشتراک گذاری محتوا در گوگل پلاس به اشتراک گذاری محتوا در لینکدین به اشتراک گذاری محتوا در توی تر

مشخصات ثبت اطلاعات

علی روزی طلب

علی روزی طلب

تاریخ ثبت:
1395/06/01
بروزرسانی:
1395/06/15
آخرین مشاهده:
1396/07/29
پرسش از مشاور

نظرات و پیشنهادات


تازه های رازنامه

رازنامه در شبکه های اجتماعی
دریافت نسخه اندروید از رازنامه دریافت نسخه اندروید از گوگل دریافت نسخه اندروید از بازار
تمامی حقوق طراحی ,ساخت وعرضه متعلق به مشاوره رازنامه می باشد.
شرایط و مقررات استفاده از رازنامه . .